На Порталі адміністративних послуг міста Києва (далі Портал) встановлено модуль доступу до надання адміністративних послуг через Укрпошту. У роботі візьмуть участь 149 відділення поштового зв’язку міста Києва. З 1-го серпня громадяни отримають можливість звернутися до найближчого відділення поштового зв’язку, відіслати свої документи поштою, а потім стежити за ходом виконання послуги.
Працівник поштового відділення отримає доступ до актуальних інформаційних і технологічних карток адміністративних послуг, що зберігаються на Порталі, тобто буде оперувати тією самою інформацією, що і адміністратор ЦНАП. Це дуже важливо на сучасному етапі, коли умови надання послуг динамічно змінюються.
Перевіривши наявність усіх необхідних документів, працівник Укрпошти формує пакет документів і надає йому код відправлення (ШКІ). За цим кодом можна відстежити не тільки рух відправлення від поштового відділення до ЦНАП, а й усі етапи проходження справи згідно з технологічною карткою адміністративної послуги. Таким чином, завдяки Порталу спрощений доступ до адміністративних послуг через пошту стає якісним і прозорим.