Нашi проекти:
Вхід для користувачів ПЗ
Автоматизована система “Інформаційно-довідковий центр з оформлення дозвільних документів”

Впровадження автоматизованого “Інформаційно-довідкового центру з оформлення дозвільних документів”:

- прискорить процедуру отримання дозволу;

- збільшить пропускну здатність дозвільного центру;

- спростить процедуру отримання дозволу, зведе до мінімуму зайві візити підприємців та населення міста;

- відкриє доступ кінцевим споживачам до інформаційно-довідкової системи через веб-сайт міста та інші засоби масової інформації;

- збільшить прозорість в сфері надання дозволів завдяки автоматизації робіт і єдиній базі даних дозвільного центру та дозвільних органів.

СЛАВУТИЦЬКИЙ МІСЬКИЙ ФОНД ПІДТРИМКИ ПІДПРИЄМНИЦТВА

07100, Київська обл., м. Славутич, вул. Героїв Дніпра,2

Телефон: (804479) 2-78-75

е-mail: vd@bda.org.ua

НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА «ГРІС»

вул. Сім’ї Сосніних, 3, м., Київ, 03680, Україна

тел./факс (044) 501 4061, тел. (044) 501 4064, 501 4074

E-mail: gris@gris.com.ua Wев-сторінка: www.gris.com.ua

 

У межах виконання проекту, що став переможцем конкурсу проектів Фонду Східної Європи “Влада та громада: інновації для розвитку Славутицький міський фонд підтримки підприємництва і науково-виробнича фірма «ГРІС» розробили Автоматизовану систему “Інформаційно-довідковий центр з оформлення дозвільних документів”, що забезпечує інформаційну підтримку підприємців та населення м. Славутича.

Мета впровадження автоматизованого “Інформаційно-довідкового центру з оформлення дозвільних документів”:

- сумістити функції єдиного вікна та єдиного офісу за рахунок використання сучасних інформаційно-технологічних процесів;

- прискорити процедуру отримання дозволу;

- збільшити пропускну здатність дозвільного центру;

- спростити процедуру отримання дозволу, звести до мінімуму зайві візити підприємців та населення міста;

- відкрити доступ кінцевим споживачам до інформаційно-довідкової системи через веб-сайт міста та інші засоби електронної комунікації.

Основні функції системи:

- реєстрація заяв на отримання дозволу;

- діагностика виконання етапів отримання дозволів;

- реєстрація факту отримання дозволу або відмови;

- формування реєстрів: заяв, отриманих дозволів, відмов, невиконаних у встановлений строк заяв, тощо;

- друк та експорт в форматі MS Office Excel реєстрів;

- формування довідників щодо: дозвільних органів, посадових осіб, причин невиконання, тощо;

- організація роботи з вхідними та вихідними даними.

Переваги для Дозвільного центру:

- Зменшення часу на проведення консультацій та роз’яснень для мешканців, що звернулися до Єдиного дозвільного центру.

- Скорочення часу на оформлення документів, підготовку пакету документів для дозвільних органів.

- Автоматичне формування звітності.

- Скорочення затрат часу та ресурсів на передачу документації дозвільним органам.

- Структуризація технологічного процесу оформлення дозвільних документів.

- Робота в єдиній мережі з усіма дозвільними органами з єдиною базою даних та в єдиному технологічному процесі.

- Систематизування документів, операцій, шаблонів.

- Автоматизація повного циклу обробки заяви кінцевого споживача.

- Отримання повної інформації по заявнику. Можливість накопичення даних про документи.

- Контроль строків виконання дозвільних операцій.

- Діагностика етапів виконання дозвільних операцій.

- Можливість автоматичного формування оновлення інформаційно-довідкової системи і публікацій на сайті.

Переваги для Дозвільних органів:

- Робота в єдиній мережі зо усіма дозвільними органами з єдиною базою даних і в єдиному технологічному процесі.

- Систематизування документів, операцій, шаблонів.

- Можливість автоматичного формування оновлення інформаційно-довідкової системи і публікацій на сайті.

- Скорочення часу на обробку інформації.

Переваги для органів влади та місцевого бюджету

- Скорочення затрат на утримання, організацію роботи офісу, кадрове забезпечення Єдиного дозвільного центру.

- Зменшення кількості скарг, заяв по роботі Єдиного дозвільного центру.

- Підвищення іміджу міста.

- Формування цивілізованого формату взаємодії по наданню послуг у дозвільної.

Отримати дозвіл стане простіше та скоріше!

 

Впровадження автоматизованого “Інформаційно-довідкового центру з оформлення дозвільних документів”:

- прискорить процедуру отримання дозволу;

- збільшить пропускну здатність дозвільного центру;

- спростить процедуру отримання дозволу, зведе до мінімуму зайві візити підприємців та населення міста;

- відкриє доступ кінцевим споживачам до інформаційно-довідкової системи через веб-сайт міста та інші засоби масової інформації;

- збільшить прозорість в сфері надання дозволів

завдяки автоматизації робіт і єдиній базі даних дозвільного центру та дозвільних органів.

Основні функції:

- реєстрація заяв на отримання дозволу;

- діагностика виконання етапів отримання дозволів;

- реєстрація факту отримання дозволу або відмови;

- формування реєстрів: заяв, отриманих дозволів, відмов, невиконаних у встановлений строк заяв, тощо;

- друк та експорт в форматі MS Office Excel реєстрів;

- формування довідників щодо: дозвільних органів, посадових осіб, причин невиконання, тощо;

- організація роботи з вхідними та вихідними даними.

 

Контактні особи:

НВФ “ГРІС” – заступник директора департаменту маркетингу

Тетяна Володимирівна Байдачна – тел. 38 (044) 501-40-74,

E-mail: tbay@gris.com.ua

Славутицький міський фонд підтримки підприємництва –

Валентина Олексіївна Дарнопих тел./факс 38 (04479) 2-78-75,

E-mail: Val_sfpp@slavutich.kiev.ua

Корисна інформація:

Розпорядження Кабінету міністрів України від 18 лютого 2009р. №176-р “Про затвердження плану заходів з виконання у 2009 році Національної програми сприяння розвитку малого підприємництва в Україні”, П13. Підтримка на конкурсній основі існуючих та утворення нових інформаційно-консультаційних центрів з метою забезпечення надання послуг з роз’яснення питань започаткування та ведення власної справи і розроблення бізнес-планів

http://www.nau.kiev.ua/index.php?page=hotline&file=283642-18022009-0.txt&code=176-2009-р

Останнi новини
В грудні 2018 року впроваджено мобільний додаток – Особистий кабінет Київського центру надання адміністративних послуг “Київ ЦНАП”