Впровадження автоматизованого “Інформаційно-довідкового центру з оформлення дозвільних документів”:
- прискорить процедуру отримання дозволу;
- збільшить пропускну здатність дозвільного центру;
- спростить процедуру отримання дозволу, зведе до мінімуму зайві візити підприємців та населення міста;
- відкриє доступ кінцевим споживачам до інформаційно-довідкової системи через веб-сайт міста та інші засоби масової інформації;
- збільшить прозорість в сфері надання дозволів завдяки автоматизації робіт і єдиній базі даних дозвільного центру та дозвільних органів.
СЛАВУТИЦЬКИЙ МІСЬКИЙ ФОНД ПІДТРИМКИ ПІДПРИЄМНИЦТВА07100, Київська обл., м. Славутич, вул. Героїв Дніпра,2 Телефон: (804479) 2-78-75 е-mail: vd@bda.org.ua |
|
НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА «ГРІС»вул. Сім’ї Сосніних, 3, м., Київ, 03680, Україна тел./факс (044) 501 4061, тел. (044) 501 4064, 501 4074 E-mail: gris@gris.com.ua Wев-сторінка: www.gris.com.ua |
У межах виконання проекту, що став переможцем конкурсу проектів Фонду Східної Європи “Влада та громада: інновації для розвитку Славутицький міський фонд підтримки підприємництва і науково-виробнича фірма «ГРІС» розробили Автоматизовану систему “Інформаційно-довідковий центр з оформлення дозвільних документів”, що забезпечує інформаційну підтримку підприємців та населення м. Славутича.
Мета впровадження автоматизованого “Інформаційно-довідкового центру з оформлення дозвільних документів”:
- сумістити функції єдиного вікна та єдиного офісу за рахунок використання сучасних інформаційно-технологічних процесів;
- прискорити процедуру отримання дозволу;
- збільшити пропускну здатність дозвільного центру;
- спростити процедуру отримання дозволу, звести до мінімуму зайві візити підприємців та населення міста;
- відкрити доступ кінцевим споживачам до інформаційно-довідкової системи через веб-сайт міста та інші засоби електронної комунікації.
Основні функції системи:
- реєстрація заяв на отримання дозволу;
- діагностика виконання етапів отримання дозволів;
- реєстрація факту отримання дозволу або відмови;
- формування реєстрів: заяв, отриманих дозволів, відмов, невиконаних у встановлений строк заяв, тощо;
- друк та експорт в форматі MS Office Excel реєстрів;
- формування довідників щодо: дозвільних органів, посадових осіб, причин невиконання, тощо;
- організація роботи з вхідними та вихідними даними.
Переваги для Дозвільного центру:
- Зменшення часу на проведення консультацій та роз’яснень для мешканців, що звернулися до Єдиного дозвільного центру.
- Скорочення часу на оформлення документів, підготовку пакету документів для дозвільних органів.
- Автоматичне формування звітності.
- Скорочення затрат часу та ресурсів на передачу документації дозвільним органам.
- Структуризація технологічного процесу оформлення дозвільних документів.
- Робота в єдиній мережі з усіма дозвільними органами з єдиною базою даних та в єдиному технологічному процесі.
- Систематизування документів, операцій, шаблонів.
- Автоматизація повного циклу обробки заяви кінцевого споживача.
- Отримання повної інформації по заявнику. Можливість накопичення даних про документи.
- Контроль строків виконання дозвільних операцій.
- Діагностика етапів виконання дозвільних операцій.
- Можливість автоматичного формування оновлення інформаційно-довідкової системи і публікацій на сайті.
Переваги для Дозвільних органів:
- Робота в єдиній мережі зо усіма дозвільними органами з єдиною базою даних і в єдиному технологічному процесі.
- Систематизування документів, операцій, шаблонів.
- Можливість автоматичного формування оновлення інформаційно-довідкової системи і публікацій на сайті.
- Скорочення часу на обробку інформації.
Переваги для органів влади та місцевого бюджету
- Скорочення затрат на утримання, організацію роботи офісу, кадрове забезпечення Єдиного дозвільного центру.
- Зменшення кількості скарг, заяв по роботі Єдиного дозвільного центру.
- Підвищення іміджу міста.
- Формування цивілізованого формату взаємодії по наданню послуг у дозвільної.
Впровадження автоматизованого “Інформаційно-довідкового центру з оформлення дозвільних документів”:
- прискорить процедуру отримання дозволу;
- збільшить пропускну здатність дозвільного центру;
- спростить процедуру отримання дозволу, зведе до мінімуму зайві візити підприємців та населення міста;
- відкриє доступ кінцевим споживачам до інформаційно-довідкової системи через веб-сайт міста та інші засоби масової інформації;
- збільшить прозорість в сфері надання дозволів
завдяки автоматизації робіт і єдиній базі даних дозвільного центру та дозвільних органів.
Основні функції:
- реєстрація заяв на отримання дозволу;
- діагностика виконання етапів отримання дозволів;
- реєстрація факту отримання дозволу або відмови;
- формування реєстрів: заяв, отриманих дозволів, відмов, невиконаних у встановлений строк заяв, тощо;
- друк та експорт в форматі MS Office Excel реєстрів;
- формування довідників щодо: дозвільних органів, посадових осіб, причин невиконання, тощо;
- організація роботи з вхідними та вихідними даними.
Контактні особи:
НВФ “ГРІС” – заступник директора департаменту маркетингу
Тетяна Володимирівна Байдачна – тел. 38 (044) 501-40-74,
E-mail: tbay@gris.com.ua
Славутицький міський фонд підтримки підприємництва –
Валентина Олексіївна Дарнопих тел./факс 38 (04479) 2-78-75,
E-mail: Val_sfpp@slavutich.kiev.ua
Корисна інформація:
Розпорядження Кабінету міністрів України від 18 лютого 2009р. №176-р “Про затвердження плану заходів з виконання у 2009 році Національної програми сприяння розвитку малого підприємництва в Україні”, П13. Підтримка на конкурсній основі існуючих та утворення нових інформаційно-консультаційних центрів з метою забезпечення надання послуг з роз’яснення питань започаткування та ведення власної справи і розроблення бізнес-планів
http://www.nau.kiev.ua/index.php?page=hotline&file=283642-18022009-0.txt&code=176-2009-р